ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Записати транскрипцію в словник.2. Вивчити слова, підготуватися до словникового диктанту.snowflake |ˈsnəʊfleɪk| сніжинкаski |skiː| кататися на лижахskate |skeɪt| кататися на ковзанахplay snowballs |pleɪˈsnəʊbɔːlz| грати в сніжки
sledge |sledʒ| кататися на санкахmake a snowman |meɪk æˈsnəʊmæn| ліпити сніговика3. Підручник - с. 88 впр. 2 (прочитати та перекласти текст).
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
LONDON
Ступені порівняння прикметників
В англійській мові є три ступені порівняння прикметників: звичайний (Positive Degree), вищий (Comparative Degree) та найвищий (Superlative Degree).
Лише якісні прикметники англійської мови можуть мати ступінь порівняння, чиє значення може бути виражене в більшій чи меншій мірі:
Важливо пам’ятати, що незалежно від того, як утворюється найвищий ступінь прикметника, перед ним вимагається вживання означеного артиклю the:
the oldest – настаріший
the softest – найм’якіший
the happiest – найщасливіший
В англійській мові є три ступені порівняння прикметників: звичайний (Positive Degree), вищий (Comparative Degree) та найвищий (Superlative Degree).
Лише якісні прикметники англійської мови можуть мати ступінь порівняння, чиє значення може бути виражене в більшій чи меншій мірі:
Важливо пам’ятати, що незалежно від того, як утворюється найвищий ступінь прикметника, перед ним вимагається вживання означеного артиклю the:
the oldest – настаріший
the softest – найм’якіший
the happiest – найщасливіший
Утворення ступенів порівняння англійських прикметників
Є три способи утворення ступенів порівняння прикметників: простий (синтетичний), складний та винятки.
Є три способи утворення ступенів порівняння прикметників: простий (синтетичний), складний та винятки.
Простий спосіб
Простий спосіб вимагає додавання закінчення -er для утворення вищого ступеню та закінчення -est для утворення найвищого ступеню. За таким правилом утворюються прикметники, що складаються з одного складу:
Також в такий спосіб утворюються ступені порівняння двоскладових прикметників, що закінчуються на -ble, -er, -y, -some, -ow:
При цьому слід дотримуватись наступних орфографічних правил при утворенні ступенів порівняння прикметників у простий спосіб:
1. Якщо -е в кінці слова не вимовляється, то у вищому та найвищому ступені прикметника воно не використовується:
2. Якщо прикметник закінчується на коротку голосну і приголосну, то приголосна подвоюється:
3. Якщо прикметник закінчується на -у, перед якою йде приголосна, то вона змінюється на -i:
Простий спосіб вимагає додавання закінчення -er для утворення вищого ступеню та закінчення -est для утворення найвищого ступеню. За таким правилом утворюються прикметники, що складаються з одного складу:
Також в такий спосіб утворюються ступені порівняння двоскладових прикметників, що закінчуються на -ble, -er, -y, -some, -ow:
При цьому слід дотримуватись наступних орфографічних правил при утворенні ступенів порівняння прикметників у простий спосіб:
1. Якщо -е в кінці слова не вимовляється, то у вищому та найвищому ступені прикметника воно не використовується:
2. Якщо прикметник закінчується на коротку голосну і приголосну, то приголосна подвоюється:
3. Якщо прикметник закінчується на -у, перед якою йде приголосна, то вона змінюється на -i:
School subjects.
subject /ˈsʌbdʒɪkt/ предметArt /a:t/ мистецтво
Drawing /ˈdrɔːɪŋ/ малювання
Maths /mæθs/ математика
Mathematics /mæθəmˈætɪks/ математика
English /ˈɪŋɡlɪʃ/ англійська
Ukrainian /juːˈkreɪ.ni.ən/ українська
Science /saɪəns/ наука
PE /ˌpiːˈiː/ фізкультураSport |spɔːt| фізкультура
Music /ˈmjuːzɪk/ музика
Handicraft /ˈhændɪkrɑːft/ трудове навчання
Reading /ˈriːdɪŋ/ читання
Computer science /kəmˌpjuː.tə ˈsaɪəns/ інформатикаNatural history /ˈnætʃərəl ˈhɪstəri/ природознавство
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ НА 15.02
1. Записати слова в словник та вивчити.
hot | |hɒt| | гарячий |
cold | |kəʊld| | холодний |
hard | |hɑːd| | твердий |
soft | |sɒft| | м'який |
high | |haɪ| | високий |
low | |ləʊ| | низький |
just right | |dʒəst raɪt| | впору, якраз |
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ НА 05.02
Вивчити назви професій, записати в словник транскрипцію.
doctor | |ˈdɒktə| | лікар |
singer | |ˈsɪŋə| | співак |
secretary | |ˈsekrɪt(ə)rɪ| | секретар |
driver | |ˈdraɪvə| | водій |
dancer | |ˈdɑːnsə| | танцівниця |
waiter | |ˈweɪtə| | офіціант |
businessman | |ˈbɪznɪsmən| | бізнесмен |
farmer | |ˈfɑːmə| | фермер |
seller | |ˈselə| | продавець |
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ НА 30.11
TASK (ЗАВДАННЯ):
1. BOOK (B): p. (сторінка) 25 Ex. (вправа) 2.
2. ACTIVITY BOOK (A. b): p. 16 Ex. 2, p. 18 Ex. 3.
Домашнє завдання на 19.10
Ex.6 p. 13
This is a girl. Her name is Mary. Her surname is Black. She is from Spain. She is nine. She is a pupil in Year 3. Her telephone number is 0085-412-207-3443.
TASK (ЗАВДАННЯ): розповісти про дівчинку.
PRESENT CONTINUOUS TENSE
TASK (ЗАВДАННЯ):
Переглянути відео та повторити утворення Теперішнього Тривалого Часу. Виконати вправи.
Немає коментарів:
Дописати коментар