Рада вітати на сторінках свого блогу колег, батьків, учнів!!!

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

Завдання під час дистанційного навчання  

4-А
Дата: 28.04
Тема: На залізничному вокзалі.

1. Записати слова до словника та вивчити.
luggage - |ˈlʌɡɪdʒ| - багаж
ticket office - | ˈtɪkɪt ˈɒfɪs | - квиткова каса
timetable board - |ˈtaɪmteɪbl bɔːd| - розклад руху (транспорт)
airport - |ˈɛːpɔːt| - аеропорт
bus station - | bʌs ˈsteɪʃ(ə)n| - автобусна зупинка 

2. (Book) - с. 111 впр. 1 (послухати та повторити), c. 113 впр. 3 (з'єднай утворивши діалог), впр. 5 (прочитай / утвори питальні речення за допомогою слів в дужках / запиши в робочий зошит).
                     
                    Thursday, the twenty-eighth of April
                                      Classwork
                                     Ex. 5 p. 113

3. (Activity Book) - с. 94 впр. 3, с. 95 впр. 4.





4-А
Дата: 26.04
Тема: Навіщо подорожувати?

1. Повторити вивчені слова.
ticket - |ˈtɪkɪt| - квиток
passenger - |ˈpæsɪndʒər| - пасажир
suitcase - |ˈsuːtkeɪs| - валіза

2. (Book) - с. 111 впр. 1, 2 (послухати та прочитати), c. 112 впр. 4 (вставте пропущений прийменник).
                     
                    Tuesday, the twenty-sixth of April
                                      Classwork
                                     Ex. 4 p. 112

3. (Activity Book) - с. 93 впр. 1-2.





4-А
Дата: 21.04
Тема: Навіщо подорожувати?

1. Записати слова до словника та вивчити.
ticket - |ˈtɪkɪt| - квиток
passenger - |ˈpæsɪndʒər| - пасажир
suitcase - |ˈsuːtkeɪs| - валіза

2. (Book) - с. 111 впр. 1, 2 (послухати та прочитати), впр. 3 (оберіть правильний варіант / запишіть у зошит).
                     
                    Thursday, the twenty-first of April
                                      Classwork
                                     Ex. 3 p. 111

3. (Activity Book) - с. 92 впр. 2.




4-А
Дата: 19.04
Тема: На вокзалі.

1. Повторити вивчені слова.
arrive - |əˈrʌɪv| - прибувати
leave - |liːv| - іти, відходити, залишати
platform - |ˈplatfɔːm| - платформа
information desk - | ɪnfəˈmeɪʃ(ə)n desk | - довідкове бюро

2. (Book) - с. 109 впр. 2 (послухати та прочитати), c. 110 впр. 3 (скажіть, яке речення правдиве, а яке ні),  впр. 5 (замініть підкреслені слова (займенниками).
                     
                    Tuesday, the nineteenth of April
                                      Classwork
                                     Ex. 5 p. 110

3. (Activity Book) - с. 91 впр. 3.





4-А
Дата: 18.04
Тема: На вокзалі.

1. Записати слова до словника та вивчити.
arrive - |əˈrʌɪv| - прибувати
leave - |liːv| - іти, відходити, залишати
platform - |ˈplatfɔːm| - платформа
information desk - | ɪnfəˈmeɪʃ(ə)n desk | - довідкове бюро

2. (Book) - с. 109 впр. 1, 2 (послухати та прочитати), c. 110 впр. 4 (утворіть речення / запишіть у зошит).
                     
                    Monday, the eighteenth of April
                                      Classwork
                                     Ex. 4 p. 110

3. (Activity Book) - с. 91 впр. 1-2.






4-А
Дата: 14.04
Тема: Ти їдеш до школи на автобусі?

1. (Book)с. 108 впр. 1 (утворіть речення / запишіть у зошит), впр. 3 (послухай та повтори вірш).
                     
                      Thursday, the fourteenth of April
                                      Classwork
                                     Ex. 1 p. 108

2. (Activity Book)с. 90 впр. 2.



4-А
Дата: 12.04
Тема: Засоби пересування.
1. Повторити вивчені слова.
by train - | baɪ treɪn | - на потязі / потягом
by plane - | baɪ pleɪn | - на літаку / літаком
by boat - | baɪ bəʊt | - на човні / човном
by car - | baɪ kɑː | - на автомобілі /машиною
by taxi - | baɪ ˈtæksi | - на таксі
on foot - | ɒn fʊt | - пішки
to travel | tuː ˈtrav(ə)l | - подорожувати
to stay - | tuː steɪ | - залишатися, зупинятися
trip - |trɪp| - подорож

1. (Book) - с. 106 впр. 2 (уважно розгляньте малюнок та виконайте за зразком), с. 107 впр. 3.
                      Tuesday, the twelfth of April
                                    Classwork
                                  Ex. 2 p. 106 
2. (Activity Book) - с. 89 впр. 2-4.




4-А
Дата: 11.04
Тема: Люблю подорожувати.
1. Записати слова до словника та вивчити.
by train - | baɪ treɪn | - на потязі / потягом
by plane - | baɪ pleɪn | - на літаку / літаком
by boat - | baɪ bəʊt | - на човні / човном
by car - | baɪ kɑː | - на автомобілі /машиною
by taxi - | baɪ ˈtæksi | - на таксі
on foot - | ɒn fʊt | - пішки
to travel - | tuː ˈtrav(ə)l | - подорожувати
to stay - | tuː steɪ | - залишатися, зупинятися
trip - |trɪp| - подорож

1. (Book) - с. 106 впр. 1 (послухати та прочитати).

2. (Activity Book) - с. 88 впр. 1.







4-А
Дата: 07.04
Тема: Час все повторити. Моє портфоліо.

1. Переглянути відеоролики та повторити вивчений матеріал.














4-А
Дата: 05.04
Тема: Тематична діагностувальна робота.

Unit 5    The World of Nature

Test

I. Choose and complete.


1.There are a lot of … in summer.

a) snow                     b) flowers               c) rain             d) yellow leaves

2. In winter it is usually …

 a) warm                  b) cloudy                 c) rainy           d) cold

3. The sky is …in summer.

a) grey                      b) red                     c) blue                     d) black

4. The trees are yellow and brown in …

a) autumn                b) spring                c) summer               d) winter

5. There are rainy days in …

a) September           b) November          c) October                d) December

6. Children can make a … in winter.

a) bed                         b) cake                 c) snowman              d) salad

7. I like … in snowy weather.

a) swimming              b) sledging           c) running                 d) jumping

 8. It is usually … in summer.

a) hot                         b) cloudy                c) cold                       d) foggy

9. What are the driest places on the Earth?

a) oceans                 b) islands                  c) forests                 d) deserts

10. Winter is the … time for the polar bears in Arctic.

a) happiest               b) most interesting         c) dangerous           d) most beautiful

II. Fill in the words.


Interesting Facts About Animals!

             bigger,  animal, don’t, at night, swimmers

ü The tiger is the biggest ___________of the cat family. It is _________than a lion! They live in big families, but they ________ like to hunt together. They usually hunt alone____________. They can see very well at night. They could be very loud! You can hear their roar up to three kilometers! Tigers also are very good_______________. This cats can swim up to 6 kilometers!


biggest, Earth, eats,  elephant fruit 

ü  Elephants are the world’s _________ land animal! There are only three kinds of elephants on___________: African Savannah____________, the African Forest elephant and the Asian elephant. These intelligent animals ________ grass, plants and ___________from 12 to 18 hours  every day! 






4-А
Дата: 04.04
Тема: Час все повторити. Моє портфоліо.

1. (Book) - с. 104 впр. 4 (порчитайте та перекладіть, оберіть правильний варіант), впр.6 (утворіть речення / запишіть у зошит).
                     
                      Monday, the fourth of April
                                      Classwork
                                     Ex. 6 p. 104

2. (Activity Book) - с. 86 впр. 4, с. 87 впр. 5-6.








4-А
Дата: 31.03
Тема: Час все повторити.

1. (Book) - с. 103 впр. 1 (утворіть запитання та дайте відповідь за зразком), впр.3 (утворіть питання, зверніть увагу на вже готову відповідь / запишіть у зошит).
                     
                      Thursday, the thirty-first of March
                                      Classwork
                                     Ex. 3 p. 103

2. (Activity Book) - с. 85 впр. 1-2, с. 86 впр. 3.






4-А
Дата: 29.03
Тема: Цей цікавий світ тварин.
1. Записати слова до словника та вивчити.
chameleon - |kəˈmiːlɪən| - хамелеон
tongue - |tʌŋ| - язик
great white shark - | ɡreɪt wʌɪt ʃɑːk | - велика біла акула
owl - [aʊl] - сова
chimpanzee - |tʃɪmpanˈziː| - шимпанзе
insect - |ˈɪnsɛkt| - комаха
lizard - |ˈlɪzəd| - ящірка
strange - |streɪn(d)ʒ| - дивний
intelligent - |ɪnˈtɛlɪdʒ(ə)nt| - розумний
2. (Book) - с. 101 впр. 2 (послухати та прочитати), впр 3 (прочитати та заповнити пропуски словами з таблиці), c. 102 впр. 4 (з'єднайте питання та відповіді).
                     
3. (Activity Book) - с. 81 впр. 3, с. 82 впр. 4-5.








4-А
Дата: 28.03
Тема: На фермі.
1. Повторити вивчені слова.
field - |fiːld| - поле
drive a car - | drʌɪv æ kɑː | - водити автомобіль
fat - |fæt| - товстий, гладкий
thin - |θɪn| - тонкий, худий
comfortable - |ˈkʌmf(ə)təb(ə)l| - зручний
easy - |ˈiːzi| - легкий, простий
difficult - |ˈdɪfɪk(ə)lt| - важкий, складний
dangerous - |ˈdeɪn(d)ʒ(ə)rəs| - небезпечний
2. (Book) - с. 98 впр 3 (послухати та прочитати), c. 100 впр. 5 (записати у зошит / заповнити пропуски словами з тексту).
                      Monday, the twenty-eighth of March
                                      Classwork
                                       Ex. 5 p. 100 

3. (Activity Book) - с. 80 впр. 1-2.



4-А
Дата: 24.03
Тема: На фермі.
1. Записати слова до словника та вивчити.
field - |fiːld| - поле
drive a car - | drʌɪv æ kɑː | - водити автомобіль
fat - |fæt| - товстий, гладкий
thin - |θɪn| - тонкий, худий
comfortable - |ˈkʌmf(ə)təb(ə)l| - зручний
easy - |ˈiːzi| - легкий, простий
difficult - |ˈdɪfɪk(ə)lt| - важкий, складний
dangerous - |ˈdeɪn(d)ʒ(ə)rəs| - небезпечний
2. (Book) - с. 98 впр. 2 (послухати та прочитати), впр 3 (послухати та прочитати), c. 99 впр.4 (записати у зошит / відкрити дужки).
                      Thursday, the twenty-fourth of March
                                      Classwork
                                       Ex. 4 p. 99 





4-А
Дата: 22.03
Тема: Час цікавих історій.
1. Записати слова до словника.
goose - [guːs] - гуска
geese -  [ ɡi:s ] - гуси
sheep - [ʃiːp] - вівця, вівці
mouse - [maʊs] - миша
mice - [mais] - миші
farmhouse - [ ʹfɑ:mhaʋs ] - житловий будинок на фермі
roof -  |ruːf| - дах
garden - |ˈɡɑːd(ə)n| - сад
2. (Book) - с. 96 впр. 2 (послухати та прочитати), с. 97 впр 3  (з'єднати протилежні за значенням слова (антоніми) та записати у зошит / доповнити речення).
                      Tuesday, the twenty-second of March
                                      Classwork
                                       Ex. 3 p. 97 
3. (Activity Book) - с. 78 впр. 1-3.




4-А
Тема: Планета Земля.
1. Записати слова до словника.
top -|tɒp| - верх, вершина
Arctic - |ˈɑːktɪk| - Арктика
bottom - |ˈbɒtəm| - низ, дно
Antarctic - |anˈtɑːktɪk| - Антарктида
North - |nɔːθ| - північ
South - |saʊθ| - південь
ice -|aɪs| - лід
polar bear - | ˈpəʊlə beə | - білий ведмідь
seal - |siːl| - тюлень
penguin - |ˈpɛŋɡwɪn| - пінгвін
camel - |ˈkam(ə)l| - верблюд
land - |lænd| - земля, країна
destroy - |dɪˈstrɔɪ| - руйнувати
2. (Book) - с. 94 впр. 3 (прочитати та перекласти текст / з'єднати текст з малюнками), с. 95 впр.5  (вибрати правильний варіант).
                      Monday, the twenty-first of March
                                      Classwork
                                       Ex. 5 p. 95 





4-А
Тема: Наш дім один на всіх.
1. Записати слова до словника.
Earth - |əːθ| - Земля
ocean - |ˈəʊʃ(ə)n| - океан
desert - [ˈdezət] - пустеля
tropical forest - | ˈtrɒpɪk(ə)l ˈfɒrɪst | - тропічний ліс
dry - |draɪ| - сухий
plant - |plɑːnt| - рослина
2. (Book) - с. 92 впр. 3 (послухати та прочитати), с. 93 впр 4  (вибрати правильний варіант).
                      Thursday, the seventeenth of March
                                      Classwork
                                       Ex. 4 p. 93 
3. (Activity Book) - с. 74 впр. 1-3.






4-А
Тема: Світ природи.
(Book) - с. 90 впр. 3 (напишіть правильну форму прикметників), с. 91 впр 4  (доповніть речення).
                      Tuesday, the fifteenth of March
                                      Classwork
                                       Ex. 3 p. 90
                                       Ex. 4 p. 91 
2. (Activity Book) - с. 73 впр. 2.



4-А
Тема: Світ природи.
(Book) - с. 90 впр. 1 (прочитайте, перекладіть), впр 2  (оберіть правильний варіант / письмово).
                      Monday, the fourteenth of March
                                      Classwork
                                       Ex. 2 p. 90
2. (Activity Book) - с. 73 впр. 1, 3.



4-А
Тема: Тематична діагностувальна робота.
!!! Виконати в робочому зошиті.

UNIT4.Healht and body care

1.Read and translate/ Прочитай та переклади

1.A patient -   

2. Headache-

3. Stomachache-

4. Sore throat-

5. Cough –

2.Write Yes / No. /    Напиши так / ні.

1.You should eat unhealthy food                                  …….

2. You should do morning exercises                             …….

3. You should eat a lot of fruits                                     …….

 4. You shouldn`t eat fruit and vegetables                     …….

 5. You should brush your teeth once a day                   …….

 6. You should do sport                                                  …….

3. Match for translation. / Приєднай до перекладу

Give medicine                        a) Мати грип

Catch a cold                           b) Паперові серветки

Have a flue                             c) Нежить

Paper tissues                          d) Підхопити застуду(застудитися)

Runny nose                            e) Давати ліки





4-А
Тема: Час все повторити. Моє портфоліо.
Виконати інтерактивне завдання (перейти за посиланням) HEALTH PROBLEMS
Потворити раніше вивчений матеріал (наступний урок - контрольна робота)



4-А
Тема: Час все повторити.
(Book) - с. 86 впр 4  (з'єднайте / письмово),  впр. 5 (прочитайте, перекладіть та скажіть, які з порад - правдиві).
                      Thursday, the tenth of February
                                      Classwork
                                       Ex. 4 p. 86
2. (Activity Book) - с. 68 впр. 4-6, с. 69 впр. 7, 8.




4-А
Тема: Час все повторити.
(Book) - с. 85 впр 1  (дайте відповідь на запитання), впр. 2  (розгляньте малюнки та пронумеруйте / письмово),  впр. 3 (пронумеруйте / зверніть увагу на малюнок впр. 2).
                      Tuesday, the eighth of February
                                      Classwork
                                       Ex.2 p. 85
2. (Activity Book) - с. 66 впр. 1, 2, с. 67 впр. 3.
НА ДОПОМОГУ УЧНЮ!!! should |ʃʊd| слід щось зробити
                                                 shouldn't |ʃʊdnt| не слід щось робити



4-А
Тема: Час цікавих історій.
(Book) - с. 82 впр 1  (прослухати/прочитати та перекласти), с. 83 впр. 2 (дати відповідь на запитання / письмово), с. 84 впр. 3 (виконати вправу письмово/записати лише правильний варіант, наприклад: 1. с)
                      Monday, the seventh of February
                                      Classwork
                                       Ex.2 p. 83
2. (Activity Book) - с. 65 впр. 1, 2.



4-А
Тема: Піклуємося про своє здоров'я.
1. 1. (Book) - с. 80 впр 1 (слова виписати в словник та вивчити);  впр. 2 (прослухати),  впр. 3 (письмово).
                        Thursday, the third of February
                                      Classwork
                                       Ex. 3 p. 80
2. (Activity Book) - с. 63 впр. 3. 4.



4-А
Тема: Піклуємося про своє здоров'я.
(Book) - с. 79 впр 1  (прослухати), впр. 2 (доповнити речення / письмово).
2. (Activity Book) - с. 62 впр. 1, 2


4-А
Тема: Візит до лікаря.
1. (Book) - с. 78 впр 3 (виписати в робочий зошит); впр. 4 (читати та перекладати).
2. (Activity Book) - с. 61 впр. 1, 2.



4-А
Тема: Я захворів!
1. (Book) - с. 76 впр 1 (слова виписати в словник та вивчити); впр. 2 (читати та перекладати); с. 77 впр. 3 (доповнити речення).
stomach ache |ˈstʌmək eɪk| біль у шлунку
headache |ˈhedeɪk| головний біль
toothache |ˈtuːθeɪk| зубний біль
sore throat |sɔː θrəʊt| біль у горлі
cough |kɒf| кашель
cold |kəʊld| застуда
high temperature |haɪ ˈtemp(ə)rətʃə| висока температура
broken leg |ˈbrəʊk(ə)n leɡ| зламана нога
2.  (Activity Book) - с. 56 впр. 2, с. 60 впр. 1, 2.




Завдання для самостійного опрацювання  
на період з 25.10.2021 р. по 05.11.2021 р.

04.11.2021 р.
4-А
Тема: Кімнати в будинку.
1. (Book) - с. 35 впр 1 (слова виписати в словник та вивчити); впр. 3 (читати та перекладати); с. 36 впр. 4 (доповнити речення).
2.  (Activity Book) - с. 29 впр. 1-2.






02.11.2021 р.
4-А
Тема: Які меблі є в кімнатах?
1. (Book) - с. 34 впр 1 (слова виписати в словник та вивчити); впр.2 (прочитай та здогадайся);  впр. 4 (доповнити речення).
2.  (Activity Book) - с. 28 впр. 1-2.






01.11.2021 р.
4-А
Тема: Наш будинок.
1. (Book) - Працюємо з підручником. С. 33 впр 1 (слова виписати в словник та вивчити); впр.2 (читати, перекладати текст);  впр. 3 (доповнити речення обравши правильний варіант).
2.  (Activity Book) - с. 27 впр. 1-3.

НА ДОПОМОГУ УЧНЮ!!! Unit 2 Урок 2 cторінкa 33 & Activity Book





28.10.2021 р.
4-А
Тема: Моє місто.
1. (Book) - Працюємо з підручником. С. 32 впр 1 (читати, перекладати текст); впр. 2 (дати відповідь на запитання).
2.  (Activity Book) - с. 26 впр. 1, 2.




26.10.2021 р.
4-А
Тема: Час історій.
1. (Book) - Працюємо з підручником. С. 27 впр 1 (слова виписати в словник та вивчити); впр. 2 (читати, перекладати текст); впр. 3 (дати відповідь на запитання).
2.  (Activity Book) - с. 22 впр. 1, 2.



  
25.10.2021
4-А
Тема: Тематична діагностувальна робота.
1. Виконати завдання у робочий зошит (copy-book)
                                          Monday, the twenty-fifth of October
                                                               Test 1
2. Фото виконаної роботи надіслати на e-mail rohovska_hanna@ukr.net.


Немає коментарів:

Дописати коментар