Рада вітати на сторінках свого блогу колег, батьків, учнів!!!

неділя, 22 березня 2020 р.

Дистанційне навчання


  
Завдання для самостійного опрацювання  на період з 13.03.2020 по 03.04.2020



Дата 
Клас 
Завдання для самостійного опрацювання  
27.03. 
1-В 
Завдання 1. Вивчити слова 
Jump
Climb








Run
Fly

Завдання 2. Проговорити двічі 
I can (fly, run, jump, climb) 
I can't (fly, run, jimp, climb) 
Can you (fly, run, jump, climb) 
Завдання 3. Переглянути відеоурок і вивчити літери Qq, Rrне забувайте повторювати звук. 
Завдання 4. Прописати вивчені літери в друкованому зошиті. 
27.03. 
3-А  
Тема: Робота й дозвілля. Past Simple. 
Завдання (tasks) 
1. PB (підручник) - p. 98 ex. 1 (learn), p. 99 ex. 2, p. 100 ex. 4. Аудіосупровід до підручника
2. WB ( робочий зошит) - p. 62 ex. 1, ex. 2. 
27.03. 
6-А 
Тема: Ми залюбки готуємо. 
Завдання (Aufgaben): 
1Опрацюйте новий матеріал, письмові вправи виконайте в робочий зошит. 
Buch s. 102 (lernen Wörter), s. 102 Üb. 1 (schreiben), Üb. 3, s. 103 Üb. 4 (schreiben), Üb. 5 (schreiben). 
27.03. 
6-Б 
Тема: Ми залюбки готуємо. 
Завдання (Aufgaben): 
1Опрацюйте новий матеріал, письмові вправи виконайте в робочий зошит. 
Buch s. 102 (lernen Wörter), s. 102 Üb. 1 (schreiben), Üb. 3, s. 103 Üb. 4 (schreiben), Üb. 5 (schreiben). 
26.03. 
4-В 
Ступені порівняння прикметників в англійській мові бувають трьох видів (спочатку два):  
  1. Звичайний (Positive Degree). Позначає якість предмета, не порівнюючи його з іншим предметом, що має ті ж якості. 
  1. Вищий (Comparative Degree). Показує на наявність більшої кількості якостей в порівнянні з подібним предметом. Часто при порівнянні використовується союз than (ніж хтось/щось). 
Утворення вищого ступеня односкладових прикметників. 
Утворюється за допомогою суфікса -er. 
Звичайна форма 
Вищий ступінь 
Приклад 
clean – чистий 
cleaner – чистіший 
She thinks his house is cleaner than his garden.Вона думаєщо його будинок чистішийніж його сад. 
easy – легкий 
easier – легший 
Sometimes it is easier to agree than to argue.Інколи легше погодитисяніж сперечатися. 
Зверніть увагу! Якщо слово в звичайній формі має закінчення -y, то для утворення вищого чи найвищого ступеня воно змінюється на -ie. Якщо перед голосною стоїть приголосна, то вона подвоюється. 
PB p. 106 ex. 1 (readtranslate), p.107 ex. 2, 3  
WB p. 80 ex. 1-3 


Дата 
Клас 
Завдання для самостійного опрацювання  
26.03. 
2-А 
Тема:  Ми на відпочинку. Розпорядок дня. Present Continuous, питальні речення. Завдання: Переглянути відео, прослухати текст (опис малюнка),  виконати завдання. 
1. підручник - стор. 81 впр. 1,2 (прослухати і повторити) 
26.03. 
9-А  
Тема: Ким хочеш бути. Плани на майбутнє. 
Завдання (Aufgaben): 
1. Опрацюйте новий матеріал, запишіть в словник та вивчить нові слова, письмові вправи виконайте в робочий зошит. 
Buch s. 108, 111 (Wörter lernen), s. 108 Üb. 3 (schreiben), s. 109 Üb. 4, 5; s.111 Üb. 3, s.113 Üb. 4, 7. 
26.03. 
4-А 
Тема: Хобі. 
Завдання (Aufgaben): 
1. Опрацюйте новий матеріал, письмові вправи виконайте в робочий зошит. 
2. Для повторення раніше вивченого матеріалу, виконайте наступні вправи   SchulsachenSchulsachenschreiben.
Buch s. 129 Üb. 1 (lernen), s. 129 Üb. 3, s. 130 Üb. 4 (a, b), Üb. 6. 
26.03. 
5-Б 
Тема:  Пори року та місяці. Завдання:   
1. Опрацюйте новий матеріал, письмові вправи виконайте в робочий зошит. 
2. Перегляньте наступні відео Es war eine MutterMonateDie MonateDie Jahreszeiten
Buch s. 66 (Wörter lernen), Üb. 1, s. 67 Üb. 4, Üb. 5 (schreiben). 
26.03. 
7-Б 
Тема: Моя вулиця та мої сусіди. 
Завдання (Aufgaben): 
1. Опрацюйте новий матеріал, запишіть в словник та вивчить нові слова, письмові вправи виконайте в робочий зошит. 
Buch s. 129 (Wörter lernen), s. 129 Üb. 3, s. 130 Üb. 4, s.131 Üb. 7 (schreiben). 

  


Дата 
Клас 
Завдання для самостійного опрацювання  
25.03. 
5-А 
Тема: Одяг. 
Завдання (Aufgaben): 1. Записати слова в словник та вивчит 
Kleidung und Kleidungszubehör 
der Minirock - міні-спідниця                                der Sakko - піджак 
das Sweatshirt – спортивний світер, кофта          die Sandalen – босоніжки 
die Stiefeletten полусапожки, батільйони         der Regenmantel - дощовик 
der Rollkragenpullover водолазка, світер з високим воротом 
die Strickjacke - в’язана кофта                              der Strick-Pulli – в’язаний світер 
die Strümpfe -чулки                                               die Strumpfhosen - колготи 
die Socken -носки                                                  der Pelzmantel - шуба 
die Daunenjacke – пуховик                                   die Fausthandschuhe - рукавиці 
die Pumps – туфлі –лодочки без застібок            der Anzug – костюм (чоловічий) 
das Kostüm – костюм (жіночий)                          der Anorak – спортивна куртка 
die Krawatte – краватка                                         das Unterhemd - майка die Unterhose – труси                                            die Badeanzug - купальник 
die Badehose - плавки                                           die Turnschuhe- кросівки der Sportanzug- спортивний костюм                   der Bademantel – (купальний) халат 
der Morgenrock- der Schlafrock – халат домашній 
der Schlafanzug – der Pyjama                                der Regenschirm - парасолька 
die Kappe – кепка                                                   die Shorts - шорти 
die Schuluniform - шкільна форма                       die Weste - жилет die Hose - брюки                                                    das Hemd - сорочка die Mütze - шапка                                                  der Rock - спідниця die Bluse - блузка                                                 
Die Beiwerke 
die Ohrringe - сережки                                          der Ring - кольцо 
die Halskette - ланцюжок                                      das Armband – браслет, ремішок 
die Armbanduhr – наручні часи                            der Gürtel - пояс 
die Handtasche - сумочка                                      die Sonnebrilleочки 
der Schal - шарф                                                   der Stirnband – діадема, пов’язка 
der Haarreif – обруч для волосся 
2. Перегляньте відео  Kleidung
Buch (Wörter lernen), s. 94 Üb. 2, s. 95 Üb. 4 (schreiben). 
25.03. 
3-А  
Шановні батьки та учні! Рекомендую вам гарний курс з вивчення англійської мови. На час карантину доступ до уроків абсолютно безкоштовний. Виберіть курс  Elementary або Pre-Intermediate. Уроки короткі, але дуже ефективні.          розпочати заняття Тема: Робота й дозвілля. Past Simple. Завдання (tasks) 
1. PB (підручник) - p. 96 ex. 1, p. 97 ex. 3. 
2. WB ( робочий зошит) - p. 60 ex. 1, 2; p. 61 ex. 1, 2. 
25.03. 
2-А 
Шановні батьки та учні! Рекомендую вам гарний курс з вивчення англійської мови. На час карантину доступ до уроків абсолютно безкоштовний. Виберіть курс Beginner або Elementary.Уроки короткі, але дуже ефективні.          розпочати заняття Тема: Розпорядок дня. Що ми робимо увечері. Present Continuous. Завдання: Прослухати і повторити текст, прочитати його декілька разів, виконати завдання у зошиті. 1.  підручник - стор. 80 впр. 4,5 ( прослухати і повторити, читати) 
2. зошит - стор.80, впр.3 
25.03. 
2-Б 
ТЕМА УРОКУ: PRESENT CONTINUOUS - ДІЯ ВІДБУВАЄТЬСЯ У МОМЕНТ МОВЛЕННЯ 
Завдання: Прослухати і повторити текст, прочитати його декілька разів, виконати завдання у зошиті. 1. підручник - стор. 78 впр. 1,2 ( прослухати і повторити) 
2. зошит - стор.56, впр.1 
25.03. 
4-Б 
Шановні батьки та учні! Рекомендую вам гарний курс з вивчення англійської мови. На час карантину доступ до уроків абсолютно безкоштовний. Виберіть курс Pre-Intermediate або Intermediate. Уроки короткі, але дуже ефективні.          розпочати заняття Тема: Наша домівка - планета Земля. Adjectives: comparatives and superlatives. Завдання (tasks) 
Ступені порівняння прикметників в англійській мові бувають трьох видів: 
  1. Звичайний (Positive Degree). Позначає якість предмета, не порівнюючи його з іншим предметом, що має ті ж якості. 
  1. Вищий (Comparative Degree). Показує на наявність більшої кількості якостей в порівнянні з подібним предметом. Часто при порівнянні використовується союз than (ніж хтось/щось). 
  1. Найвищий (Superlative Degree). Вказує на вищу ступінь якості у того чи іншого предмета серед інших, що володіють тими ж якостями. 
Утворення найвищого ступеня односкладових прикметників Утворюється за допомогою додавання суфікса -est та означеного артикля the. 
Звичайна форма 
Найвищий ступінь 
Приклад 
weakслабкий 
the weakestнайслабший 
He is the weakest sportsman in this competition. Він найслабший спортсмен у цих змаганнях. 
funnyсмішний 
the funniestнайсмішніший 
It was the funniest day in my life. Це був найсмішніший день у моєму житті. 
nearблизький 
the nearestнайближчий 
The nearest pharmacy is two kilometres from here. Найближча аптека знаходиться в двох кілометрах звідси. 
Зверніть увагу! Якщо слово в звичайній формі має закінчення -y, то для утворення вищого чи найвищого ступеня воно змінюється на -ie. Якщо перед голосною стоїть приголосна, то вона подвоюється. 
1. PB  - p. 109 ex. 1, 2 (learn); p. 109 ex. 3, p. 111 ex.4. 
2. WB - p. 81 ex. 1, p. 82 ex. 2-4. 
25.03. 
9-А 
Тема: Наш клас. Мої шкільні друзі. Сполучники wenn та als 
Завдання (Aufgaben): 
1. Перегляньте відео з граматичним матеріалом та зробіть короткий конспект Als, wenn или wann?  Temporalsätze.
Buch (Wörter lernen), s. 103 Üb. 3, s. 105 Üb. 2 (schreiben), Üb. 3, s. 107 Üb. 5, 7. 

Дата 
Клас 
Завдання для самостійного опрацювання  
24.03. 
8-А 
  1. 1. Ознайомитися з граматичним матеріалом та зробити короткий конспект, підготуватися до тестування. 
ГЕОГРАФІЧНІ ВЛАСНІ НАЗВИ  
(Geografische Eigennamen)  
Більшість географічних назв континентів, країн і містіменники середнього роду, які вживаються без артикля, напр.: Berlin ist die Hauptstadt Deutschlands. (Берлінце столиця Німеччини.) Але є група іменників, які належать до чоловічого та жіночого родів або вживаються завжди у множині: 
Österreich, Deutschland, Franfreich, Italien, Spanien, Japan, Ungarn, Russland, Moldawien 
der Irak der Iran der Libanon der Jemen 
f   die Ukraine die Schweiz die Pfalz die Lausitz Ländernamen auf -ei: die Türkei die Mongolei die Slowakei Namen mit dem Wort «Republik»: die Bundesrepublik Deutschland 
Pldie USA (die Vereinigten Staaten von Amerika) die Niederlande die Vereinigten Arabischen Emirate 
У відповідях на запитання wohin? (куди?) іменники середнього роду вживаються з прийменником nach, решта — з прийменником in + знахідний відмінок:  — nach Deutschland/Österreich/Frankreich in die Ukraine/Türkei/Slowakei/Mongolei/Schweiz in den Iran/Irak/Libanon/Jemen  in die USA/Niederlande/Vereinigten Arabischen Emirate У відповідях на запитання wo? (де?) іменники середнього роду вживаються з прийменником без артикля, решта — з прийменником in + давальний відмінок in Deutschland/Österreich/Frankreich…  in der Ukraine/Türkei/Slowakei/Schweiz... im Iran/Irak/Libanon/Jemen  — in den USA/Niederlanden/Vereinigten Arabischen Emiraten 
 2. Виконати наступні завдання: 
B s. 126, 129  (Wörter lernen), s. 129 Üb. 1 (lernen);  s. 126 Üb. 2, s. 129 Üb. 2, 3, s. 130 Üb. 4 
24.03. 
6-А  
  1. 1. Прослухай та повтори 
  1. 2. За допомогою підручника с.100 та відео, зроби короткий конспект граматичної теми “Числівники 100-1000”. 
B s. 98, 100  (Wörter lernen), s. 98 Üb. 1 (lernen); s. 99 Üb. 3, s. 100 Üb. 2,  s.101 Üb. 3 
!!! Фото з виконаними письмовими вправами надішліть на електронну пошту rohovska_hanna@ukr.net 
24.03. 
4-А 
B s. 123 Üb. 1 (lernen),  Üb. 2, s. 124 Üb. 3 (a,b), s. 125 Üb. 6 
24.03. 
6-Б 
    1. 1. Прослухай та повтори 
    1. 2. За допомогою підручника с.100 та відео, зроби короткий конспект граматичної теми “Числівники 100-1000”. 
    B s. 98, 100  (Wörter lernen), s. 98 Üb. 1 (lernen); s. 99 Üb. 3, s. 100 Üb. 2,  s.101 Üb. 3 
    !!! Фото з виконаними письмовими вправами надішліть на електронну пошту rohovska_hanna@ukr.net 

  

Дата 
Клас 
Завдання для самостійного опрацювання  
23.03. 
4-Б 
Ступені порівняння прикметників в англійській мові бувають трьох видів (спочатку два):  
  1. Звичайний (Positive Degree). Позначає якість предмета, не порівнюючи його з іншим предметом, що має ті ж якості. 
  1. Вищий (Comparative Degree). Показує на наявність більшої кількості якостей в порівнянні з подібним предметом. Часто при порівнянні використовується союз than (ніж хтось/щось). 
  
Утворення вищого ступеня односкладових прикметників Утворюється за допомогою суфікса -er. 
Звичайна форма 
Вищий ступінь 
Приклад 
cleanчистий 
cleaner чистіший 
She thinks his house is cleaner than his garden. Вона думає, що його будинок чистіший, ніж його сад. 
easy – легкий 
easier – легший 
Sometimes it is easier to agree than to argue. Інколи легше погодитися, ніж сперечатися. 
PB p. 106 ex. 1 (read, translate), p.107 ex. 2, 3  
WB p. 80 ex. 1-3 
23.03.  
2-Б 
Прослухай та повтори 
PB p. 77 ex. 3, 5, 6 
23.03. 
3-А  
Прослухай та повтори 
B s. 66 Üb. 1 (lernen),  Üb. 2, s. 68 Üb. 5 
23.03. 
4-В 
PB p. 104 ex. 1 (learn), ex. 2 
WB p. 78  ex. 1, 2, p. 79 ex. 4 
23.03. 
7-Б 














B s. 121 Üb. 1 (lernen),  s. 128 Üb. 5 
23.03. 
5-А 
B s. 92 (lernen Wörter), Üb. 2,  s. 93 Üb. 5

Дата 
Клас 
Завдання для самостійного опрацювання  
16.03. 
4-Б 
PB p. 101 ex. 1 (read, translate), p.102 ex. 2 
WB p. 77 ex. 2,3 
16.03.  
2-Б 
 Дні тижня (вивчити дні тижня) 
16.03. 
4-В 
PB p. 98 ex. 1 (learn), ex. 2 
WB p. 76 ex. 1-3 
16.03. 
3-А 
B s. 64 Üb. 3, s. 65 Üb. 4 
16.03. 
9-А 
B s. 100 (lernen), s. 101 Üb. 4, s. 102 Üb. 5 
17.03. 
4-А 
B s. 118 Üb. 1 (lernen), Üb. 2 
17.03. 
5-А 
B s. 88 Üb. 4 
17.03. 
6-А 
Schreiben Sie: Was hast du am Wochenende gemacht?  
17.03. 
6-Б 
Schreiben Sie: Was hast du am Wochenende gemacht? 
17.03. 
8-А 
B s. 120 (lernen), s. 121 Üb. 4, 5 
17.03. 
5-Б 
Опрацювати граматичний матеріал та зробити короткий конспект  

B s. 62 Üb. 4  
18.03. 
7-Б 
B s. 121 (lernen), s. 121 Üb. 2, s. 122 Üb. 4 
18.03. 
3-А 
PB p. 92 ex. 1 (learn), ex. 2 
18.03. 
2-А 
підручник - стор. 78 впр. 1,2 ( прослухати і повторити) 
18.03. 
2-Б 
підручник - стор. 78 впр. 1,2 ( прослухати і повторити)
18.03. 
4-Б 
PB p. 104 ex. 1 (learn), ex. 2 
WB p. 78  ex. 1, 2, p. 79 ex. 4 
19.03. 
7-Б 
Опрацювати та зробити короткий конспект граматичної теми на стор. 123  
s. 124 Üb. 3, Üb. 4 
19.03. 
2-A 
підручник - стор. 80 впр. 1,2,3 ( прослухати і повторити) 
19.03. 
6-A 
Опрацювати граматичний матеріал та зробити короткий конспект  

B s. 96 (lernen), s.96 Üb. 2, s. 97 Üb. 5 
19.03. 
5-А 
B s. 89 (lernen), Üb. 3, s. 91 Üb. 6 
19.03. 
6-Б 
Опрацювати граматичний матеріал та зробити короткий конспект  

B s. 96 (lernen), s.96 Üb. 2, s. 97 Üb. 5 
19.03. 
4-А 
B s. 120 (lernen), Üb. 2, s. 121 Üb. 4 
20.03. 
1-В 
Підручник - стор. 74-75 вивчити слова, виконати вправи 
20.03. 
3-А 
Переглянути та вивчити граматичну тему Past Simple 
PB p. 95 ex. 3 (виконати вправу в тоненький зошит) 
20.03. 
4-В 
PB p. 101 ex. 1 (read, translate), p.102 ex. 2 
WB p. 77 ex. 2,3 


  

1 коментар:

  1. на самом деле даже занимаясь на курсе как у меня на https://englishpapa.ua/, без самостоятельного изучения языка вы все таки далеко не продвинетесь в изучении языка, потому как многое зависит в данном случае и от самостоятельного изучения языка, в том числе с помощью книг подкастов и видео, где можно оттачивать свои навыки и разрабатывать язык

    ВідповістиВидалити